tag:blogger.com,1999:blog-1133626871837889542.post2981274507243198916..comments2024-03-21T07:44:13.066+01:00Comments on Historias desde Lugo: Citas telefónicas en urbanismo de LugoLuis Latorre Realhttp://www.blogger.com/profile/09736389905881060297noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1133626871837889542.post-71320249839521684912022-02-17T17:38:41.557+01:002022-02-17T17:38:41.557+01:00Buenas tardes:
Evidentemente no es lo mismo mi ca...Buenas tardes:<br /><br />Evidentemente no es lo mismo mi caso, en que hago una consulta puntual y de forma excepcional que el de un profesional que necesita hacerlo habitual y rápidamente. <br /><br />Como es natural lo uno permite cierta dilación y lo otro no. De hecho al ser un tema recurrente lo suyo sería incluso que hubiese un cauce diferente para unos y otros, como ocurre en varias administraciones con diversos temas.<br /><br />Lo que pretendía transmitir es que ese primer filtro telefónico me parece razonable, pero siempre que suponga mayor diligencia en la tramitación y no, justamente, un "atranco" más para el ciudadano.<br /><br />Un saludo.Luis Latorre Realhttps://www.blogger.com/profile/09736389905881060297noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1133626871837889542.post-13338286860088637042022-02-17T17:18:27.226+01:002022-02-17T17:18:27.226+01:00Estimado Luís,
Ter que agardar dúas ou tres seman...Estimado Luís,<br /><br />Ter que agardar dúas ou tres semanas para que alguén te chame para resolver unha dúbida que pode requirir un par de minutos é unha perda de tempo; pero que despois desas tres semanas sexa necesario ter que concertar outra cita para varias semanas despois (se cha dan) supón unha perda aínda máis grande.<br />E en temas de arquitectura e urbanismo moitas cousas deben tratarse cun plano diante, e non por teléfono.<br /><br />Hai non tantos anos, podíase contactar cos técnicos por teléfono para resolver dúbidas sinxelas e había días nos que facer consultas presenciais. O sistema era máis áxil, tardábase menos tempo nos trámites, non pasaban anos (literalmente) para resolver un expediente, nin se lograban tantas licenzas no Contencioso.<br /><br />E se o problema é que ó servizo de Arquitectura lle da urticaria ter xente á que atender alí (cidadáns ó fin), e quixesen realmente axilizar a situación; sempre poderían resolver as consultas e dúbidas por correo electrónico, pero que quede algo por escrito debe de darlles aínda máis repelús.<br /><br /><br />En fin, alédome de que a vostede lle fose ben na feira; pero creo que funciona mal e, o que é peor, quérese que funcione así (como amosou o acontecido con Miguel Couto, que tentara mudar cousas).Anxo Sánchezhttp://www.anxo.orgnoreply@blogger.com